از سایت حرفه ای و جدید آموزش زبان ما دیدن کردی؟ مشاهده

بنام خدا

🔸یکی از دغدغه های بسیاری از افراد کاهش وزن است و اینکه چطور بتوانند به تناسب اندام برسند و از شر چربی های اضافه خلاص شوند.
🔹اضافه وزن علاوه بر سخت کردن تحرک شخص، می تواند به بیماری های قلبی-عروقی، دیابت و … منجر شود.
🔸خیلی از افراد تصور می کنند صرف اینکه غذای خود را کم کنند می توانند جلوی چاقی را بگیرند و متأسفانه بدون کسب اطلاعات مورد نیاز دست به رژیم های غذایی ناسالم می زنند.
🔹اقدام برای کاهش وزن صرفا به معنای «کم خوردن» نیست، بلکه «سالم و مفید» خوردن است.
🔸به علاوه اگر معیار مهمی چون «تحرک کافی و ورزش» در کنار این مقوله نباشد، تقریبا کاری بیهوده انجام می دهیم و به نتیجه ی مطلوب نمی رسیم.

با راهکارهایی می توان به سلامت جسم و متعاقبا سلامت روح و روان رسید. در ادامه با ۱۰ راهکار ساده برای کاهش وزن در قالب اطلاعات تصویری با اینفوگرافی همراه باشید.

۱

فقط وقتی گرسنه هستید غذا بخورید.

۲

آب بیشتر بنوشید.

۳

مقدار وعده مصرفی را کنترل کنید.

۴

نوشابه نخورید.

۵

دفترچه یادداشت رژیم غذایی داشته باشید.

۶

هر روز ورزش کنید.

۷

همزمان با تماشای تلویزیون غذا نخورید.

۸

میوه و سبزیجات مصرف کنید.

۹

عضلات را تقویت کنید.

۱۰

به اندازه کافی بخوابید.

آخرین محصولات

دوره مکالمه انگلیسی

دوره واژگان کاربردی

اینفوگرافی

دستور انگلیسی

آیا می دانید؟

لغات 504

مکالمات انگلیسی

اصطلاحات انگلیسی

اینفوگرافی: ۱۰ راهکار ساده برای کاهش وزن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *