بنام خدا

🔸یکی از دغدغه های بسیاری از افراد کاهش وزن است و اینکه چطور بتوانند به تناسب اندام برسند و از شر چربی های اضافه خلاص شوند.
🔹اضافه وزن علاوه بر سخت کردن تحرک شخص، می تواند به بیماری های قلبی-عروقی، دیابت و … منجر شود.
🔸خیلی از افراد تصور می کنند صرف اینکه غذای خود را کم کنند می توانند جلوی چاقی را بگیرند و متأسفانه بدون کسب اطلاعات مورد نیاز دست به رژیم های غذایی ناسالم می زنند.
🔹اقدام برای کاهش وزن صرفا به معنای «کم خوردن» نیست، بلکه «سالم و مفید» خوردن است.
🔸به علاوه اگر معیار مهمی چون «تحرک کافی و ورزش» در کنار این مقوله نباشد، تقریبا کاری بیهوده انجام می دهیم و به نتیجه ی مطلوب نمی رسیم.

با راهکارهایی می توان به سلامت جسم و متعاقبا سلامت روح و روان رسید. در ادامه با ۱۰ راهکار ساده برای کاهش وزن در قالب اطلاعات تصویری با اینفوگرافی همراه باشید.

۱

فقط وقتی گرسنه هستید غذا بخورید.

۲

آب بیشتر بنوشید.

۳

مقدار وعده مصرفی را کنترل کنید.

۴

نوشابه نخورید.

۵

دفترچه یادداشت رژیم غذایی داشته باشید.

۶

هر روز ورزش کنید.

۷

همزمان با تماشای تلویزیون غذا نخورید.

۸

میوه و سبزیجات مصرف کنید.

۹

عضلات را تقویت کنید.

۱۰

به اندازه کافی بخوابید.

 

اینفوگرافی

دستور انگلیسی

آیا می دانید؟

لغات 504

مکالمات انگلیسی

اصطلاحات انگلیسی





عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، از آخرین آموزش ها، محصولات و تخفیف های بابا آب داد مطلع شوید.

یا برای اطلاع می توانید در هر یک از کانال های زیر در تلگرام، گپ و ایتا به آی دی babaabdadchannel@ عضو شوید:

گپ تلگرام ایتا

اینفوگرافی: ۱۰ راهکار ساده برای کاهش وزن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *